Идентифициране и разрешаване на ИТ проблеми в информационната инфраструктура.
IT одита е проверка на управлението в рамките на ИТ (информационните технологии)
инфраструктурата. Оценката на получените резултати, определят дали информационните системи са безопасни активи, които запазват целостта на данните и функционират ефективно за постигане на целите на организацията. Тези одити могат да се извършват във връзка с одит на финансовите отчети, вътрешен одит, или друга форма на проверка.
Основните функции на ИТ одита са да оцени системите, които са в организацията, и тяхната ефективност и сигурност. По – конкретно, одитите на информационните технологии са използват за оценка на способността на организацията да защитава своите информационни активи и правилно да разпределя информация на упълномощените лица.
IT одита има за цел да направи оценка на следното:
- Ще бъдат ли на разположение на бизнеса по всяко време компютърните системи в организацията, когато е необходимо?
- Ще бъде ли информацията запазена в системите само за оторизираните потребители? (сигурност и конфиденциалност)
- Ще бъде ли информацията, предоставена от системата винаги точна, надеждна и навременна?
По този начин, одитът трябва да направи оценка на риска при използването на тези активи и създаване на методи за свеждането им до минимум.
Известен също като: Information Systems Audit, ADP одити, EDP одити, компютърни одити.
ИТ одитите са известни също като „автоматизираната обработка на данни (ADP)“ и „компютърен одит“, наричани по-рано „електронна обработка на данни (EDP) „.
Целта на одита е изготвяне на ИТ стратегия и концепция, която да отговаря на нуждите на организацията и в същото време на нейния бюджет. Включва обстоен преглед на хардуера (компютри, принтери, скенери и други периферни устройства), предложения за неговото оптимизиране и подобрение за улесняване на работния процес идр.
Нашата компания може да направи пълен анализ на вашата ИТ инфраструктура, който може да включва:
- Анализ на наличния хардуер – преносими и настолни компютри, различни устройства за достъп като таблети, телефони и др.
- Анализ на периферни устройства, принтери, скенери и др.
- Анализ на софтуерът, който използват, операционни системи и приложения;
- Анализ на специализирани приложения и софтуер (бизнес и според вида на бизнеса)
- Анализ на сървърна осигуреност, налични устройства и продуктивност;
- Анализ на вътрешна мрежа, lan връзки и вътрешна структура;
- Интернет свързаност;
- Техническа поддръжка, обновявания, антивирусен софтуер и др.
- Специализирани системи за управление и приложения;
Други услуги.
Осигуряваме консултации и в следните области:
ИТ инфраструктура
- Консултации по ИТ инфраструктурата;
- IT инфраструктура Architecture & Design;
- Планиране на ИТ инфраструктура;
- Планиране на капацитета на мрежата;
- Network Security Дизайн;
- Оценка на производителност;
- Unified Communication;
- LAN | WAN архитектура;
- Настройки на Desktop & IT инфраструктура;
- Възстановяване на данни загубени от природни бедствия;
- Datacenter Setup & Консолидация;
- Виртуализацията на услугите;
- Server Rationalization
Network & Security Management
- Managed Firewall Услуги;
- Управлявани на IDS / IPS Услуги;
- Log management;
- Antivirus / Anti-Spam;
- LAN | WAN Услуги;
- VPN услуги;
- IP телефонни услуги;
- Управление на VoIP;
- Wireless Traffic / Bandwidth Management и др.
Remote Infrastructure Management
- End-to-End Problem and Incident Management;
- IT Change Management;
- Managed Active Directory Services;
- Managed Exchange Services;
- Server/ OS Management;
- Application Management;
- Remote Database Management;
- Storage – SAN | NAS Management;
- Data Center Management.